Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jste náš zákazník? Máme pro vás dárek!

Určitě se vám už mnohokrát stalo, že vás na ulici zastavil dealer a chtěl vám vnutit nějaký „skvělý“ výrobek. Tito pouliční agenti často propagují nezajímavé věci, které nepotřebujete a nemáte zájem se o nich dovědět víc. Mě se ovšem nedávno stalo, že i přes můj zájem o nabízenou službu, mě agenti svým chováním na dlouho dopředu odradili. Neměly by si snad společnosti vybírat pečlivěji lidi, kteří je zastupují? Protože jen zajímavý projekt nestačí. Když ho propagují „nezaškolení“ lidé, přestane o něj mít zákazník (kolemjdoucí) zájem.

 

Vyšla jsem z podchodu a už z dálky na mě s úsměvem od ucha k uchu volal mladík, jestli mám čas. Prvním zvoláním snad pár lidí nalákal k zastavení. „Jste náš zákazník naší pojišťovny?“ „Ano,“ odpověděla jsem. „Tak to pro vás máme dárek!“ Na chvíli jsem se tedy zastavila, abych zjistila, o co se jedná. Mladíkovi šance získat můj čas se však díky druhé větě hodně zmenšily. „Vy máte ale krásné tričko. Škoda, že není víc průhledné.“ Tím si vážně mé sympatie nezískal a tak jsem chtěla pokračovat dál v chůzi. Pak mě ale zaujal nabídkou elektronické zdravotní karty. Už dávno jsem si sama říkala, že je to zajímavý nápad a proto jsem začala poslouchat. Otevřel svá lejstra, ve kterých byl časopis. „Znáte to?“ zeptal se. Chvíli jsem si ho prohlížela, ale nic známého mi to nepřipomínalo. „Vy neznáte svědky Jehovovy?“ odvětil s ne příliš vydařeným vtipem.  Po takovém přístupu už jsem vážně neměla náladu poslouchat, ikdyž mě nabízená služba zajímala. V duchu jsem si říkala, co za lidi může najmout takovéto mladíky, kteří vám vážně nedají šanci dozvědět se něco víc. Nabízeli seriózní službu, tak by ji měli také seriózně propagovat.

 

„Je to určitě užitečné, ale teď nechci nic podepisovat,“ řekla jsem. „Potřebuji si o tom zjistit víc informací z důvěryhodných zdrojů.“ „Ne, to si nemusíte zjišťovat. Jak se jmenujete? Podepíšeme to hned teď!“ „Ne, děkuji.“ V ruce jsem držela letáček s informacemi a už skoro odcházela, když v tom na mě mladík ještě zavolal: „Počkejte, ten papírek mi vraťte!“ Takže mě vlastně úplně odradil od věci, která mi zpočátku připadala velmi zajímavá.

 

Další den mě ten samý mladík marně zkoušel zastavit ve stejný čas na stejném místě. Asi pro něho bylo těžké vydedukovat, že potká minimálně polovinu těch samých lidí, kteří zrovna v tu dobu odcházeli z práce.

 

Často se podivuji nad přesvědčovacími taktikami nezkušených pouličních agentů. Je to snad tak složité naučit se trochu slušněji oslovovat lidi? Vždyť je tolik způsobů jak zaujmout kolemjdoucí. Kdyby si společnosti či jejich agentury daly tu práci s vyhledáním kvalifikovaných lidí, kteří je budou propagovat, možná by se divily, o kolik by se zvedl zájem o jejich produkty.

 

Lidé se nechtějí zastavovat u nezkušených dealerů, s kterými jen ztratí čas. Myslím, že se vyplatí hledat ty správné lidi, protože takové „zbrklé“ přesvědčovací metody, které se bohužel často opakují, mají úplně opačný efekt, než jaký by si zadavatel přál.

Autor: Veronika Mikalova | středa 29.9.2010 22:42 | karma článku: 17,31 | přečteno: 1477x
  • Další články autora

Veronika Mikalova

Gouffre de Padirac - království z jiné planety

Když jsme s týmem My Travel Diary cestovali po jiho-západní Francii, nemohli jsme si nechat ujít mimořádné jeskyně Gouffre de Padirac, které se nacházejí na hranicích Quercy a Périgord. Ohromná vápencová propast Padirac je cca 100 metrů široká a 246 metrů hluboká.

10.8.2011 v 12:55 | Karma: 11,52 | Přečteno: 1388x | Diskuse| Cestování

Veronika Mikalova

Teď a tady

Krátká báseň, nebo také zamyšlení, které jsem se snažila napsat právě teď a tady.

28.12.2010 v 21:15 | Karma: 9,26 | Přečteno: 795x | Diskuse| Poezie a próza

Veronika Mikalova

Ztracené kouzlo dopisů

Pamatujete si, kdy jste naposledy dostali osobní dopis? Nemám na mysli žádné přání k narozeninám od banky, ani výzvy k zaplacení poplatků, ale obyčejný dopis od kamaráda, ve kterém by popisoval, jak se má a ptal se, jestli se máte taky dobře?

23.8.2010 v 20:32 | Karma: 17,26 | Přečteno: 1264x | Diskuse| Společnost

Veronika Mikalova

Pro naivní a chudé ženské aneb Sex ve městě 2

Na rovinu se přiznám – jsem fanouškem Sexu ve městě... nebo tedy byla jsem do té doby, než se z tohoto kultovního seriálu stala velká a bezedná studna product placementu. Seriál a filmy by bez něj sice už nemohly fungovat, ale jako divák to chápu trochu jako podraz. Převážně ženské publikum se však často vzhlíží v hlavních představitelkách a tak je tato strategie velmi účinná.

4.6.2010 v 12:51 | Karma: 33,84 | Přečteno: 16530x | Diskuse| Kultura

Veronika Mikalova

3D život v 5S světě

Poslední dobou se s 3D světem roztrhl pytel. Kina nabízí všemožné filmy ve třech rozměrech s touhou mít větší zisky. Dokonce se v programu u normálních filmů objevuje označení 2D – není snad samozřejmé, že když není 3D tak je dvourozměrný? Šílenství okolo tohoto fenoménu mě překvapuje. Na druhou stranu mě přitahují nové způsoby zobrazování pohybujících se obrázků a vidím v nich potenciál, který by se dal v budoucnu využít různými způsoby.

27.5.2010 v 22:22 | Karma: 8,99 | Přečteno: 964x | Diskuse| Média
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Střet vlaku s člověkem zastavil provoz na trati mezi Olomoucí a Prostějovem

18. května 2024  14:31,  aktualizováno  14:59

Na trati mezi Olomoucí a Prostějovem srazil po sobotním poledni vlak člověka. Provoz na trati mezi...

Střelec na Fica jde do vazby. Premiérův stav se lepší, převoz ještě není možný

18. května 2024  11:09,  aktualizováno  14:44

Slovenský premiér Robert Fico, kterého ve středu postřelil atentátník, je ve stabilizovaném, ale...

Klimatičtí aktivisté ochromili letiště v Mnichově, vybrali si rušné svátky

18. května 2024  8:34,  aktualizováno  14:38

Letiště v Mnichově dnes ráno dočasně přerušilo provoz v důsledku protestu klimatických aktivistů z...

Alpský hotýlek centrem špionáže? Číňané měli výhled na základnu pro F-35

18. května 2024  14:02

Švýcarský hotel Rössli ve vesnici Unterbach se v posledních letech stal tématem hovorů členů...

Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness

Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3286x
Ráda píši články o věcech, které se mě dotýkají. Info na http://www.zajik.cz. O mém cestovatelském projektu na www.facebook.com/mytraveldiary

Seznam rubrik